The Story Of My Life
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Put your profile here.Don't remove credits.Follow my blog ,the link at the credits :)


Footprints here!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   


X Taw Tajuk . Heheee .

ASSALAMUALAIKUM .


Aku happy sngad sbb aku dpat ber-webcam ngan manja ku , BAITI , syok sngad dpat tngok muka dyaa yg comei sngad tuu . Pas2 dyaa call , kata nya nk dngaq aku nyanyi at dyaa . Aku pon dngan malu nya mnyanyi kan lgu cinta kami "Kisah Yang Terindah" . Kami webcam pnya lhaa lama , x taw lhaa bpew jam .*kan mama

Dya kata dya x jdi nk buad kja sbb tngok muka aq yg comel ni . comel lhaa sngad . Aku syang dyaa sngad . 

Tdi plak , dyaa blik asrama dyaa . aq cam x leh lpas kan dyaa pegi sbb aq xda tmpat brmnja slain si dyaa . Dyaa lhaa tmpat aq brmanja . Malam pertama kami brjauhan ni , aq buad keja skolah . Masa tu mmg xda mood siot . Aq pon tngok lhaa gmbaq dyaa , x tntu pasai air mata ku yg jrang mngalir dsbbkan pompuan mngalir jgak akhir nyaa . Tpi x bnyak lhaa yg mngalir .



Aq cuba nk chat ngan adek angkad aku . tpi dyaa x reply , mngkin sbb dyaa tkut boy dyaa mrah dyaa . Aq sdih sngad sbb aq nk chat . Nak cter kan tntang aq ngan dyaa . pnya lhaa lama tnggu x reply-2 pon . 
I hope u read it ! 

GOOD BYEEEE . :D